Steady

Posted: February 18, 2010 in Tentang kami
Tags:

“Even the flower shows some love..” looks like it hurts. Bleeding love…

♥ ♥ ♥    ♥ ♥ ♥  ♥ ♥ ♥   ♥ ♥ ♥
But something happened for the very first time with you
My heart melted to the ground, found something true
And everyone’s looking ’round, thinking I’m going crazy”

-Bleeding love by Leona Lewis.

🙂 lama tak update kan.. disebabkan malam ni rajin sikit, maka saya cerita sikit la pasal aktiviti terbaru.

  1. Saya dah semakin berjaya berdepan dengan kerja yang banyak. Tak mudah ‘stress‘.. Hope it will last.
  2. Secara separa rasminya saya dah mula jadi jurulatih memanah untuk sekolah-sekolah di Putrajaya. Saya belum terima surat lantikan lagi, sedang dalam proses. (best gile saya dapat shoot sampai puas.. wuhuuu. eh, coach pun join skali la ngan student kan 😉 )
  3. Pertandingan untuk Robotic? tak mau cerita lagi. Bahagian tu akan menegangkan urat kepala dan leher kalau difikirkan.
  4. Barangan untuk hantaran kahwin dah banyak yang dibeli. Walaupun hakikatnya tempoh yang tinggal tak sampai 3 bulan lagi (bila dah confirm nanti saya bagitau ye).

Bila fikir pasal kahwin ni, banyak sangat benda nak kena buat. Takde nak rancang besar-besaran. Duit simpanan bukannya banyak. Saya ingat kata-kata seorang sahabat saya. “Bila kita nak kahwin ni, jangan difikirkan sangat hal-hal teknikal. Contohnya duit. Bila kita nak buat benda baik ni, Allah akan sentiasa tolong. Rezeki tu pasti akan ada. Apa yang penting ialah bila kedua-duanya dah bersedia dan keluarga kedua belah pihak tak ada masalah.”

Sahabat saya tu bercerita pasal pengalaman dia dan kawan-kawannya. Memang betul, pasal rezeki insyaAllah akan ada daripada sumber2 yang kita tak terfikirkan. Dia dulu asyik tangguh kahwin sebab selalu rasa tak cukup duit. Tapi bila duit dah cukup, macam-macam isu timbul bila dia nak kahwin. Sebab tu dia kahwin agak lambat sedikit. Tapi, sekarang dia bahagia dengan suaminya, sedang mengandung anak pertama lagi tu 😉 .

Kesimpulannya, kepada sesiapa yang nak sponsor majlis perkahwinan kami amatlah dialu-alukan. hihihi.. takde kaitan langsung.

I know many of my friends out there cannot wait to see me & Nazri get married due to soooo long friendship me & Nazri had. Be cool, you are not alone 😉

Ya Allah ya tuhan kami. Permudahkanlah urusan-urusan kami.. amennn..

I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we’re really not that different, me and you.
-Collin Raye

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s