Bintang

Posted: March 30, 2010 in Umum
Tags:

Ganso tensai bakabon

Ganso: “Papa tengah buat apa tu?”

Papa: “Papa sedang tengok bintang.” *tengah teropong buah guna teleskop

Ganso: “Itu bukan bintang. itu buah.

Papa:”Oh, papa memang tahu. Papa saja je.“. *Cover malu

Ganso:”Sebenarnya papa langsung tak tahu pun bintang tu apa kan? hehehe

*Papa tersengih-sengih.

Ganso:”Bintang kita lihat kat langit.”

*Papa berlari ke tingkat atas, katanya lebih dekat dengan langit boleh lihat lebih jelas.

Papa:”Mana bintang? tak ada pun.” *Sedang teropong bintang di langit pada waktu siang

Ganso:”Mana boleh nampak bintang waktu siang. Kena tengok waktu malam.

Papa:”Waktu malam lagilah tak nampak!!!

HAHAHAHA!!

Bengong betul la kartun ni. Saya pernah tengok sekali, tapi tak menarik perhatian. Sebab kartun dia lawak bodoh yang melampau. Papa dia terlalulah sot, anak dia yang bongsu pulak bijak berlebih-lebih, umur 3 hari dah boleh cakap.

Saya tengok kejap kartun tadi sebab tengah tunggu untuk filem lain.

Sekarang tengah tonton filem The Memory Keeper’s Daughter.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s