Sekolah tanpaku..

Posted: June 28, 2010 in School Life, She

Dari laptop Cikgu Azyy..

Sesungguhnya.. kerja ku berlambak-lambak. 2 minggu cuti sekolah, seminggu perkhemahan Unit Beruniform membuatkan ku malas nak bangun pergi sekolah. Adehh!

Dengan kontroversinya hari ni di sekolah.. apakah itu? kita tengok esok macammana. Masuk suratkhabar ke tak.. Memang malanglah orang tu kalau jadi berita..

Asal saya keluar sekolah je, mesti sekolah jadi havoc. ada je benda tak kena. Tapi, saya tak rasa bersalah dan memang tak bersalah pun.

Lepas ni, kalau tengok saya dah mula berkata TIDAK kepada kerja yang bukan tugas saya, masa tu saya akan berkeras-sekeras kerasnya akan tetap pendirian.

Susahnya saya nak menolak kerja yang diberi sampai orang kata saya ni mudah.

Diam diam saya ni.. lebih bahaya daripada yang bising tu tau..

huih..geram sungguh pulak bunyinya. ahahaha..

ok.dah. nanti dah reda sikit, baru update.

hari ni hp asyik berlagu je.. ramai pulak yang menelefon. isu panas jugak la. tapi.. shhhh.. orang tertentu je yang boleh tahu ‘detail’. 😉

luahan tamat.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s