Ramadhan 1431H

Posted: August 11, 2010 in She
Tags:

 “Cikgu, sakit perut….”  

Kata-kata yang asyik saya dengar hari ni.. (saya malas nak betulkan ayat tu.. macam saya yang sakit perut pulak)

Kantin sekolah tutup.. Maknanya, siapa tak puasa kena bawa bekal la. Blh la join group tak puasa.. 😛

Saya sangat jeles dengan negeri-negeri yang cuti pada 1 Ramadhan. Kapten Tebu tengah bersenang-lenang di rumah. Eh, mana ada senang.. dia kena ulangkaji untuk PTK. Muahahaha.. Pastikan keputusan nanti dapat 4 ye 😉

Semalam pergi pasar malam di Presint 2. Pertama kali akan berpuasa di putrajaya.. Bazaar ramadhannya melingkungi 2 tapak letak kereta. Besar dan memang akan sangat banyak la gerai jualan. Gila ehh.. Kayo makanan.. Sehari satu gerai sepanjang ramadhan pun tak boleh habis. Agak-agak bilangannya sampai rumah ratus jugak la.. (sori, anggaran je.. I tak bilang pun).

Semoga murah rezeki kita semua di bulan puasa ni..

Akhir sekali..

Selamat Menunaikan ibadah puasa dan ibadah yang lain-lain disepanjang bulan puasa ni.

Saya maafkan anda semua dan saya mohon kemaafan dari kamu juga 🙂

1 Ramadhan 1431H

11 ogos 2010


Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s